dijous

en construcció...



Feia dies que no publicava res , suposo que ho haureu notat. Tot i que em sap greu tenir  el blog  tan abandonat es per qüestió de feina.
Una de les coses que tinc a mig  fer es una caseta sobre un arbre, la idea  de tenir una casa dalt d'un arbre sempre m'havia rondat pel cap des de petit, com que ara ja soc massa gran faig servir el meu fill com excusa per fer-ne una. Fins hi tot l'avi hi està engrescat.
Esta construïda a partir de pallets i unes finestres  velles que un amic em va proporcionar, encara hi falta el sostre i moltes coses més, una escala per pujar, una roda penjada per balancejar-se, una bandera pirata... quina feinada ens queda!.

El principal motiu de no publicar, és que estem preparant una pagina web per poder vendre "online" les coses que m'agrada fer , encara està  el projecte una mica verd, però segur que ho tirarem endavant i aviat podreu veure-ho.
Hi ha moltes coses a tenir en compte,productes,  transport, embalatge, fotografies, texts . Tot plegat es un mon sencer això dels webs, però l'esforç val la pena .
De seguida que pugui aniré donant més detalls.






8 comentaris:

  1. Ooooh! Quina bona pinta que té aquesta caseta! Sóc fans de les casetes!I sobretot, quina bona pinta aixó de la botigueta on line! M'agrada, m'agrada!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Doncs ja veuràs quan estigui acabada, tal com estan les coses, em fa por que un dia hi trobem ocupes jeje

    ResponElimina
  3. faràs una festa d´inaguració de la caseta? jajaja, aixó pinta molt be!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegra que t'agradi Javi, es clar que farem una festa per la inauguració, només espero que per quan la acabem els nens encara hi càpiguen dins, aixo va per llarg jejeje

      Elimina
  4. Quina cucada! el teu fill no deu parar de preguntar quan l'acabaràs? son molt boniques aquestes casetes, segur que no li faltarà detall. Qui pogués ser petit...
    Salutacions. Anna M.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies AAnna M. El nen està entusiasmat i no para de demanar-me qui hi posi un gronxador fet amb una roda, és un bitxo :)

      Elimina
  5. Una caseta dalt d'un arbre!!! És una cosa que de petita m'hagués fet molta il·lusió!!!
    Una abraçada. Esther.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Esther, jo tampoc en vaig tenir cap i ara que en faig una pel meu fill n'estic gaudint molt, ho recomano com a teràpia per aquells que sempre n'havien volgut una i mai no va poder ser ja ja

      Elimina

Doneu la vostra opinió, comenteu i critiqueu però si el que voleu es parlar amb mi, adreceu-vos al correu electrònic, gràcies.